Cvičení pánevního dna

Bez ohledu na Váš věk a zdravotní stav Vám jedinečné cvičení svalstva pánevního dna, vyvinuté Kari Bø, pomůže zpevnit Vaše vnitřní svalstvo. Důsledkem oslabení vnitřních svalů je špatné držení těla, bolesti zad a samovolný únik moči. Proto je tak důležité tyto svaly posilovat. Do skupiny vnitřních svalů patří bránice, svaly kolem páteře, břišní svalstvo a také svalstvo pánevního dna. Nejlepší zprávou je, že cvičení na posílení svalstva pánevního dna skutečně funguje. Studie potvrzují, že pomocí cvičení Technika Pelvicore je možné vyléčit stresovou inkontinenci až u 70% žen. Téměř každá čtvrtá žena (1) ve věku nad 35 let (2) má zkušenosti s tímto typem inkontinence. Výsledkem je plošší bříško, správné držení těla a získání kontroly nad činností močového měchýře.

(1) National Institute for Health and Clinical Excellence (2006) Urinary Incontinence the management of urinary incontinence in women. CG40. London: National Institute for Health and Clinical Excellence.

(2) Rortveit G, Hannestad YS, Daltveit AK et al. Age- and type-dependent effects of parity on urinary incontinence: The Norwegian EPINCONT study. Obstetrics and Gynecology 2001; 98: 1004-10.